Noen ganger er det noen der oppe……

Noen ganger er det noen der oppe, andre ganger det det ikke! Men i dag var det sannelig en som viste nettopp hva jeg trengte. For å få dere inn i settingen så snakker vi om en Magnus som er litt bekymret for sin form og stemme med tanke på generalprøven og premieren som er i morgen og fredag. Dermed er han hjemme i kveld for å slappe av og pleie kroppen.

Når han kommer hjem  – er Silje hjemme. Hans nye venninne som har flytta inn i kollektivet. Det passet helt perfekt og vi hadde det utrolig moro. Hun hadde pannekakerøra og jeg hadde bacon. Jeg hadde jo egentlig  ikke noe ork til å lage middag, men nå ble altså så mye bedre. Hurra og hurra! Mye selvironi og latter preget måltidet og det kunne minne om en litt..spesiell date!

Vi har virkelig funnet tonen og det er så deilig å kunne glede seg til å komme hjem  – ikke at jeg ikke har trivdes med de jeg har bodd med før!! Men dette reddet mye av dagen!

Stor klem Silje!

One thought on “Noen ganger er det noen der oppe……

  1. Så koselig å høre, og du skal vite at det er gjensidig 🙂 Absolutt en morsom kveld og flere skal det bli!

    Gleder meg til å se High School musikalen!

    Stor klem til deg og Magnus!

Legg igjen en kommentar

