Canon speilreflekskamera

Canon EOS 500D Canon EOS 500D.

Da har jeg vært en tur på Expert, og dette kameraet ble med meg hjem.

Ekstra pluss med videoopptak i full HD, med en bildefrekvens på 30 bilder i sekundet.

» Canon EOS 500D gir full HD-video i speilreflekskamera til folkelig pris.»

»15 megapiksler og filming i full HD.»

Egenskaper

  • 15,1 megapikslers CMOS-sensor
  • Filmopptak i full HD (1080p)
  • Høy ISO-hastighet opptil 12800 for fotografering i lite lys
  • Serieopptak på opptil 170 JPEG-bilder med 3,4 bilder i sekundet
  • 3,0-tommers Clear View LCD-skjerm med direktevisning
  • 9-punkts AF-system
  • DIGIC 4
  • Integrert EOS-rensesystem
  • Kompatibelt med EF- og EF-S-objektiver og Speedlite EX-blitser

Gleder meg stort til å begynne å bruke det!

5 thoughts on “Canon speilreflekskamera

  1. hmmm… har en student rå til slike saker da Magnus??? hvor mye måtte du gi for det? (har litt lyst på et slikt kamera selv, men vet ikke om jeg trenger det 😛 ) hehe, forresten har jeg noen brød i fryseren fra Baker Thorsen til deg 😀 kommer du snart hjem eller??

  2. Remi: Nei, hittil ser alt ut til å funke bra med kameraet.

    Rikke: Jada, studenten later som at han har fast inntekt. Jeg lurer på om du klarer deg fint med det kameraet du har lille venn! Aha, brød fra Baker Thorsen er bra!! jeg ser deg på onsdag tror jeg.

    Marcus: Ja! Det er et utrolig bra kamera!

Legg igjen en kommentar

